mandag den 30. maj 2011

Så er det sommer...

 Når man har skrevet et forkert tidspunkt ned, og man så har en halv time at slå ihjel inden man skal til fys, så er en trappesten i solen et godt sted at sidde.
 Så kan man drømme om sådan en her...
 ...men i stedet komme hjem med det her!
 Og den her lille fætter! Med citronsmag og solfaktor 15!

I dag skulle jeg til fysioterapeut efter job, men havde åbenbart fået skrevet et forkert tidspunkt ned, så pludselig havde jeg en halv time at slå ihjel. 
Så er Islands Brygge altså ikke det værste sted at være. Jeg tøffede en lille tur rundt, var inde i den lille økologiske biks (som jeg på ingen måde kan huske hvad hedder) og købe spirulina/spelt pasta (såååå godt), mandelsmør (til raw brownies), vaniliepulver og en ny Eos læbepomade med citronsmag og faktor 15. Jeg har lidt en fobi med det der at putte fingre ned i læbepomader, så der er Eos læbepomaderne super. Og så er de lidt mere funky at se på ind Labello ik. 
Lidt længere henne af gaden, havde Din Baghave åbnet en lille gadebutik med masser af økologiske frugter og grøntsager, og den slags er jeg altså en sucker for. 
Spidskål, portobello svampe, dild og peberfrugt kom med hjem! 
NAM!
Ja, og det var så hvad jeg lavede inden jeg fik løsnet op i skuldrene. 

I had half an hour to spare before getting a massage so I did a bit of food shopping on Islands Brygge in Copenhagen. Loads of lovely ecological produce and a new lipbalm from Eos.

5 kommentarer:

  1. Lyder som en hyggelig eftermiddag:-)

    SvarSlet
  2. Det ser rigtig lækkert ud altsammen. Jeg er ikke kendt på Islands Brygge, men det kan da godt være man snart skal forbi.
    Har du prøvet at lave Raw brownies før?

    SvarSlet
  3. Åh EOS er the shit! Jeg har selv summerfruit, der smager og dufter ligesom de der fersken-vingummier fra Haribo. Jeg er stor fan!

    SvarSlet
  4. Det var nu mere en halv time og knap så meget eftermiddag :) Men jeg kan lave mange ulykker på ganske kort tid ;0)
    Eos holder nemlig max! Og tror nok lige jeg skal tjekke summerfruits ud. Ferskner fra Haribo..nam nam.

    Hanne, jeg skal prøve at lave raw brownies om lidt, så skal nok give en heads up med resultatet. :)

    SvarSlet
  5. Oi så rart, du er jo fra Danmark :D Da er vi jo nesten naboer (jeg er fra Norge!) :)
    Så synd at ikke de raw browniesene ble slik de skulle :( Det var nok fordi mandelsmøret var for rennende. Håper du finner et mandelsmør som er fastere, og at du prøver å lage de igjen da, for de er virkelig gode!
    Har en annen kjempe god raw brownies oppskrift også : http://veganaphrodite.wordpress.com/2011/05/27/raw-brownies-3/
    De er også kjempe gode! Lykke til :)

    SvarSlet