tirsdag den 24. maj 2011

OMG!!!!!



Hvis der er en ting som jeg har elsket hele mit liv, så er det Muppet Show. 
Min mor har fortalt historier om da jeg som 2 årig var helt væk i programmet, og hun har stadig nogle sutsko i størrelse meget lille, som jeg har slidt op.
Jeg havde lamper, tøjdyr, tøj, sko (som sagt) og alt muligt andet gøgl som barn, og det er ikke stoppet. 
Jeg har samtlige film på DVD plus TV serien, jeg har køkkengrej med den svenske kok (hydipy), i en stol i stuen sidder Kermit og Piggy og i skabet ligger en lidt større Kermit. 
Chris fra Cover vidste engang et billede ag hans Muppet kop samling, og jeg blev dødeligt misundelig. 
Men nu kommer der endelig nyt! En ny lang film med Jason Segal (How I Met Your Mother og Forgetting Sarah Marshall) og Amy Adams (Enchanted, The Fighter, Doubt) og så selvfølgelig alle mine venner. 
Jeg glæder mig som et lille barn! 
(som nogle nok mener jeg stadig er engang i mellem)

I love the Muppets and now there´s a new movie on its way!

2 kommentarer:

  1. No question, this is great. Seldom do I encounter a
    blog that’s equally instructive and fascinating on web 2.
    0 site, and without a doubt, you have hit the nail on the head.
    Very few people these days take the time to put some thought into this issue.
    Now I’m delighted I found this throughout my search
    for something relating to this.

    my blog; Atlanta Fashion Schools

    SvarSlet
  2. I have been exploring for a bit for any high-quality articles or blog posts in this kind of
    house . Exploring in Yahoo I at last stumbled upon this web site.

    Studying this information So i am satisfied to convey that I've a very good uncanny feeling I found out exactly what I needed. I such a lot surely will make certain to do not forget this site and give it a glance regularly.

    my web-site; Editor

    SvarSlet